Talált levél 2014-ből | ATMOS Szerviz Magyarország
Talált levél 2014-ből
2018-11-05

Egy kis tanmese, egy tatált levélből:

Egyszeri magyar polgár úgy dönt, beruház a maradt forintjaiból egy fáskazánra vagy fagázosítóra vagy mi a fenére, de imitt amott dicsérték már, még az is lehet ATMOS-nak hívták…

No egy este és két sör végére a fórumokból, gugliból szakemberré képzi magát, lévén ez se nehezebb sport mint a foci…

De már kívülről fújja az árösszehasonlító oldalak abban az órában optimalizált árait és az aktuális családi kasszához közelállót – általában 25kW-ost, mert hát a gázkazán is 24kW – felkiáltással meg is rendeli…
Pedig ha tudná a szerencsétlen, hogy csupán az esetek 90%-ban hibás már a készülék és a hozzátartozó alkatrészek beszerzése, rögtön aludna rá egy-két napot.

Méretezés, igények felmérése, helyszíni lehetőségek mérlegelése helyett maradt – az egy ezressel olcsóbb – kiválasztási elv.

Értem én, de nem értem. Egymillió kemény forint alatt nagyon nem lehet korrekt kivitelezést, garanciát, áfa-t összehozni…

Végül is pár ezer forint ehhez képest hány százalék is?

Valószínűleg sok éven keresztül kell egy ilyen jószágot etetni, de nem mindegy, hogy naponta hányszor és mennyit. Mert az lesz drága ha az üzemeltetés lesz több pár százalékkal, de sok éven keresztül ám…

Utána pedig a szomszéd vagy a sarki boltos ajánlásával beválasztott csőszerelő vagy épp külföldi munkavégzése közben épp itthon 2-3 éves megérdemelt szabadságát töltő hegesztő szakember összecsövezi, majd a – jön a villanyszerelő és beköti- klasszikus mondattal, kéri a jól megérdemelt jussát, és működik minden az álmok szerint…

Azt viszont rémálomnak szokták hívni.

Valahogy a Lajtán túl kicsit jobban átgondolják az ilyen nagyon is húzós beruházások megvalósítását. No nem lemondanak róla, hanem kicsit több időt töltenek a kérdéseikre való válaszok keresésével, és nem mindent hisznek el első blikkre.

Mondhatnánk terveznek, fejben papíron, keresnek hasonló működő rendszereket, megkérdezik azokat akik használnak már régen, nem dőlnek be a legújabb marketing trükköknek, és valószínű túllépnek a fórumok borvirágosunomazasszonyt éjszakai tudásosztó információsztrádáján, és gondolkoznak, terveznek, kérdeznek, utánajárnak, és csökkentik a leendő bosszúságfaktort.

Mert ebben a sportban minden baki pénzbe, időbe, és a hites párunknak a szeme által vetett villámok elöli bujkálásunkba kerül…

Ha pedig egy magunkfajta, morgós (másnak is agyára menne egy idő után az ötödikes fizika minden mondanivalóját nélkülöző, nagyhangú, okosabb a telefonja mint ő, de nekem ne magyarázd meg elvű, nagy ember – kinek nem inge ne viselje) őrült, egy sokadik telefonhívás után mire kiérünk és csak a hibákat soroljuk két oldalon, a kis embertől az el se hiszik nagy emberig, önti a panaszt, hogy miért nem előbb találkoztunk (vagy valaki hasonlóval).

Mert már rég megbánta, meg nem talált mást /nem is keresett, szerintem/ de most akkor segítsünk, meg különben is, nem rossz ez a kazán??? NEM és NEM IS VOLT rossz, csak hibás a gondolat, ami ide varázsolta a testes jószágot…

Aki járt már így -velem, velünk-, annak szoktam volt mondani, nem csengethetünk be mindenhová, hogy nem akar egy jó ATMOS-t, jelmondattal…Nincs rá érkezésünk.

De mivel eddig senki nem tudott, és én sem jó ötletet adni ezen helyzetek rendezésére.. Döntő lépésre szántam el magam..atmos-szerviz.hu- és meglesz az új közellenség .
Egy weblap formájában közhírré teszek jó sok infót, érthető, fogyasztható, emészthető elven. Próba, cseresznye. Hamarosan indul is az oldal, ha valakit érdekel, lelke rajta.

Ja, majd el felejtettem, nem webboltos online világgal van a bajom, hanem hogy ésszel kellene használni az égből jövő áldást, és a speciális feladatokra specialistákat kellene megkérdezni. Cipőt a cipőboltból…

Eddig a tanmese, ezt valahol hallotam, csak a fröccs tehet mindenröl!

NAVIGÁCIÓ